lørdag 7. juli 2012

Vinneren av Røverscooteren

Berit Aas fra Lillehammer vant "Røverscooteren".
Trekning var i anledning nattåpent den 5. juli.

Hun ble hoppende glad: "jeg har aldri vunnet noe
i hele mitt liv. Dette var fantastisk moro. Nå venter opplæring på scooteren.
Min mann må kjøre den hjem for meg. Jeg har aldri kjørt moped, men gleder meg
stort til å lære det, sa en oppstemt Berit.

Vi ønsker lykke til og gleder oss til å
se både scooteren og Berit "in action".

Tusen takk til alle dere som har handlet
(og fått lodd...)
Og til alle dere som har publisert bilder på
facebooksiden vår.

Det har vært utrolig moro å se.
Det skal lønne seg å være kunde hos Folk & Røvere.

Verdien på Røverscooteren var på ca.: 14 000.

Vi kommer garantert til å gjøre nye artige sprell.

Følg med og God Sommer så lenge.

Åpningstider i sommer er:

Mandag-fredag: 10-18
Lørdag: 10-16










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails