mandag 22. november 2010

Pakk kofferten

...du skal på tur. Ta med pass,
badedrakt og finklær. Du blir hentet kl. 05 i morgen tidlig,
mer får du ikke vite...Dette var meldingen jeg fikk da
jeg kom hjem kl. 23 om kvelden etter en middag
på byn. Min mann hadde arrangert overraskelsestur.
Ikke har jeg bursdag, eller jubileum...men det var
rett og slett fordi han synes jeg trengte
en venninnetur(!) (er det rart jeg synes jeg
har verdens snilleste mann).
En natt i Stockholm, to fantastiske dager,
supert reisefølge,
sushi, prosecco, spa, shopping
og mye latter.

Tusen takk for en fantastisk opplevelse!
Vakre Olaug- supert reisefølge!

Julestemning i Stockholm!

2 kommentarer:

  1. Hallelujah hvor har du funnet det prakteksemplaret av en man hen???? Dette er så fjernt fra min egen Gubbe som det går an...og jeg kan bare glede meg på dine vegne.Så herlig,og for en gøyal måte å overraske deg på!!!!!!!!!!!! Kos deg masse,tipper det er vel fortjent:)))))
    (Når du kommer hjem kan du spørre mannen din om han gir intensivkurs til andre menn????"Hvordan sette pris på din bedre halvdel" eller noe slikt???)
    toveklem ;P

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig innlegg. Turen var super og jeg har ikke vært så overrasket siden udrikningslaget mitt. Det har gitt meg bøttevis med energi- og det kommer jo alle tilgode ;-)
    Tipset fra meg kan være å få din mann til å lese innlegget...

    Klem røvermor

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails